Politica de returnare
- Pentru produsele achizitionate on-line/telefonic:
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34/2014
in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele
sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde
cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 14 zile
calendaristice de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare
in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui
motiv. Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 14 zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de
catre consumator.
Pentru produsele achizitionate prin card bancar,
banca emitenta poate debloca suma blocata in contul clientului in termen
de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
- Conditii generale de returnare:
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din
momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri
suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in
care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate
solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul
conform.
Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se
accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice,
lovituri, ciobiri, zgarieturi, rupturi, crepaturi, socuri sau alte semne de uzura.
Produsele se pot returna doar in ambalajul cu care au fost expediate si
impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, garantie), ambalalul
facand parte din produs. Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a
accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor,
iar SC Online Business Logistic SRL nu poate fi facuta raspunzatoare.
SC Online Business Logistic SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate,
deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala,
care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a
produsului.
Costul transportului produselor mai sus mentionate
revine in responsabilitatea clientului. In cazul in care produsul a fost
achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de
transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din
valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de SC Online Business Logistic SRL. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind
acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
Dupa perioada de 14 zile calendaristice, produsele nu mai pot fi returnate.
Persoanele juridice (acestea nu au calitate de consumator) nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online,livrare sau ridicare din magazin).
- Procedura de returnare:
In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:
1. Completeaza formularul de returnare produs si trimiteti-l catre Online Business Logistic SRL prin email la adresa office@maniamall.ro
2. Introduceti produsul intr-un colet tip carton,in ambalajul original si cu toate accesoriile incluse .
3. Dupa ce ati efectuat acesti pasi va rugam sa expediezi produsul la adresa: SC Online Business Logistic SRL, Str. DJ 106K, Nr. 124, Loc. Sebes, Jud. Alba, printr-un curier rapid agreat (Nemo Express,DPD, Urgent Cargus). Clientul este responsabil de impachetarea produsului pentru expediere..
4. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediati coletul cu plata la destinatie, vom fi nevoiti sa facturam contravaloarea transportului plus costul kilometrilor aditionali daca este cazul.
5. Produsele ce se doresc a fi returnate sa nu prezinte urme de folosinta.
6. Nu trimiteit produse cu plata ramburs, deoarece se vor refuza, valoarea produsului se returneaza in cont dupa primirea si verificarea returului,termenul prevazut de lege pentru restituire este de 30 zile !
Coletele de retur se trimit la adresa SC Online Business Logistic SRL, Str. DJ 106K, Nr. 124, Loc. Sebes, Jud. Alba.